För kommunikation mellan styrelsen, förvaltaren (Nordstaden) och medlemmar används verktyget PHM Digital

Logga in på https://www.phmdigital.se/ med bank-id. Där kan du se uppgifter om din lägenhet, avgifter och dina egna kontaktuppgifter. Se till att dina kontaktuppgifter är uppdaterade! Styrelsen skickar då och då nyhetsbrev direkt från PHM Digital till den e-postadress som du har angett.

PHM Digital finns även som app till både Android och iPhone.

PHM Digital är det enklaste sättet att få kontakt med både styrelsen och förvaltaren. När du är inloggad kan du skapa serviceärenden till förvaltaren Nordstaden (för exempelvis felanmälan). Du kan också läsa nyheter och offentliga redovisningshandlingar. Idag, 2025-05-11, finns ännu inga nyheter att läsa, men förhoppningen är att styrelsen ska lägga upp nyheter löpande. När så sker skickas ett meddelande till den e-postadress som du har angett.

Läs mer om vem du ska skicka felanmälan till på webbsidan: https://gronmyntan-i-hasselby.smartbrf.se/felanmaelan
Använd endast PHM Digital om felanmälan ska direkt till förvaltaren Nordstaden.